Hundra Grymma dagar är över

Då vart 100 grymma dagar till ända och det är dags att kämoa på som vanligt igen. Sån tur är kommer våran facebookgrupp finnas kvar så vi kan fortsätta peppa och stödja och tipsa varandra i all oändlighet :) Bättre inspirationskälla är svår att hitta :).
 
Mitt viktresultat blev ett litet plus dessa 100 dagar. Började bra men sedan hade jag en godisdipp i mitten och slutet som sabbade det. Lägger dock inte så mycket negativa känslor vid det utan satsar på det positiva som dessa dagar förde med sig istället :)
 
Mina mått vid starten
Mage: 94 cm
Midja: 84 cm
Stuss: 108 cm
Lår: 66 cm
Överarm: 36 cm
Byst: 103 cm
 
Mina mått vid slutet
Mage : 91 cm
Midja: 79 cm
Stuss: 106 cm
Lår: 63 cm
Överarm: 34 cm
Byst: 97 cm
 
Så jag tappade totalt 21 cm. Målet var 30 cm men är väldigt nöjd med det jag uppnådde men tanke på gymuppehållet jag haft nu några veckor. Med tanke på hur superpepp jag är på min hemmastyrka (dips, armhävningar, situps, squats och rygglyft 3 pass i veckan) så ska det bli skitintressant att se hur min kropp fortsätter omformas från och med nu :).
 
Konditionsmässigt har det gått upp och ner. När jag började 100 GD sprang jag 5 km på 40 minuter. För ett par veckor sedan då jag senast sprang det hade jag kommit ner till dryga 35 min. Nu har jag inte tagit mig runt 5 km på ett tag men känner inget negativt över det heller. Mitt mål var att springa 5 km utan att stanna eller gå och det uppnådde jag ju faktiskt :). Varför gräma mig över att det kanske skulle ta 38 min i dagens kondition så länge jag springer.
 
Den övre raden visar bilderna från 17 mars och den undre visar bilder från 30 juni. Inte stor skillnad kanske men  den syns :) och det är himla coolt :)!

Postat av: Peppad

Det är klart att det är coolt och du är verkligen på rätt väg. Lycka till även i fortsättningen

2012-07-02 @ 18:55:57

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0