Morgonintervall och 5 km ikväll

Vågen i morse stod på plus men det är inget märkligt då det var kalas i lördags och så igår var vi på Folk å Rock i Malmö och fika/firade två-årsdagen (jag och Mathias<3).  Näpp, istället för att gräva ner mig så fixade jag lite gröt med proteinpulver till frukost och nu ska jag snart ut på ett morgonintervallpass. Benen är sådär jobbigt härligt trötta och sega efter gårdagens 66 squats och 2 km löppass på kvällen så vi får se hur det går... :P Känner mig pepp och stark iaf :).
 
Sen blir det att cykla iväg till hällristningarna med Mathias <3, umgås lite med systerdottern och så försöka mig på en 5kmrunda ikväll. Är Startskottet i Kristianstad på fredag kväll (upptäckte det igår att det redan var då...) så kanske ska försöka få mig lite mer löpning innan dess...
 
Fick förresten ytterligare en liten systerdotter igår morse :) Juli kunde inte ha börjat bättre :)!


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0