Rask kvällspower med <3

Då vart det dags att gå och lägga sig nu då. Har varit så enormt trött hela dagen så hade ju tänkt lägga mig i tid men icke då...
 
Har blivit en lite halv-vila-dag med träningen. Gjorde min hemmastyrka på dips och rygglyft (är uppe i 36 dips och 70 rygglyft i rad på max nu) och ikväll var jag och Mathias <3 ute och tog en kvällspowerwalk. Blev bra tempo, 9:40 min/km. Brukar ju ha 10 min som gräns för om det är en powerwalk eller promenad så den tog vi ju med råge :).
 
Imorgon är jag ledig hela dagen så då blir det en runda ner till Kiviks marknad. På vägen hem tänkte jag stanna inom gymmet och träna också :). Dels för att jag vill kunna ha sovmorgon på torsdag (ska jag inom gymmet på torsdag innan jobbet får jag åka redan 10.00 och sedan hemma vid 21tiden på kvällen) och dels för att jag eventuellt behöver bränna bort lite marknadsgodis...(som jag INTE ska köpa något...men man vet ju aldrig liksom...).
 
Så tänkte köra på ordentligt! Har ju mitt styrkeprogram att köra på ca 60 min, sen 15 min rodd och så 30 min crosstrainer efter med. Imorgon tänkte jag dessutom inleda med 30 min intervallträning på löpbandet.
1. 30 min intervall på löpband
2. 60 min styrka
(3. Med 15 min rodd inslängt i mitten någonstans)
4. 30 min crosstrainer
Klarar jag av allt det kan jag verkligen gå och lägga mig med gott samvete (och totalt slutkörd) på kvällen sen :).
 
 

Postat av: Linda

Jag hade velat besöka Kiviks marknad också. Pengarna är dock lite slut här och då är det inte så kul. Ha det så trevligt imorgon, och köp inte bara en massa godis nu:)

2012-07-17 @ 23:34:06
URL: http://tjock-till-smal.bloggplatsen.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0