Back on track (eller iaf on the datastol)

Nu är man då hemma igen efter en midsommarhelg nere i Malmö. INte så mycket skräp ätet faktiskt så det jämnar väl ut faktum att jag inte kunnat träna heller...
 
Ny vecka och nya mål nu i alla fall.
 
Träningsmål:
- Komma ut på minst 30 min morgonpromenad varje(!) morgon
- Avklara en 5 km runda
- Ta mig runt 6 km (helst hela vägen joggande)
- Långpromenad med brorsan tisdag kväll
 
Matmål:
- Hålla mig undan snask till och med kalaset på lördag
- Inte falla för "men det är ju redan kört-fällan" på kvällen och äta mackor och yoggi framför tvn.
- Hitta en frukost och lunch som passa (variera helst mellan 2 olika alternativ)
 
Övrigt
- Betala räkningar... blä..
 
Aja, ikväll vette tusan om det blir någon träning för är huur trött som helst efter resan hem. En powerwalk kanske. Men nu ska jag ner och handla iaf och hämta ut prenumerationspremierna från ToppHälsa.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0