Första dagen på milprogrammet

Första dagen på milprogrammet blev också första dagen på sommarlovet :). Fick ju skickat in min sista våruppgift inatt halv 3 så idag var det helt ledigt :)! Lyckades sova i ett svep ända till tio. Sen blev det iväg på ett ärende och sen cyklade jag till syrran i Hanaskog. Så vi umgicks lite alla syskon och bakade scones och så. Sen blev det hemåt cykling igen vid 7tiden. Ikväll tog jag mig i kragen och gav jag mig ut på förtsa passet på mitt milprogram.

Idag var det intervallpass på schemat. 2 minuters jogging + 1 min gång x 10. Lagom för första dagen på programmet och vädret var helmysigt. Jobbigt med all grönska i skogen bara, snorarde en hel del i slutet av rundan menmen, tog mig runt på en bra tid i vilket fall och det känns helt ok :).



Imorgon är det löpledigt men ska en sväng till stallet iaf. Blir nog en kort ridtur, mest dit och se till så att jag har koll på allt vid nya betet och så.

Maten idag har gått helt ok. Blev gröt och ägg till frukost, två smörgåsar med korv till lunch, sen lite popcorn (för att rensa skafferiet och fira sommarlovet men nu är de väck iaf!), två scones och två hemmagjorda biffar (som jag ska äta nu). Vart kanske inte supernyttigt med kokt korv på mackorna och med popcorn innan men blev inga stora mängder iaf så det blev inget överätande. SKönt att ha haft en dag utan att känna snasksug eller något sånt. Förhoppningsvis kan det fortsätta på liknande vis :)



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0