Mina mål för denna veckan

Igår kom jag ju fram till att delmålen var ett bra sätt att ta sig framåt och glömma att det stora målet är så långt borta. Så slänger in lite olika mål som jag ska ordna varje veckan. Inte fler än att jag klarar av dem men de ska ändå får upp mig ur soffan.

Träningsmål vecka 25
Cykla till och från hästen, iaf en gång (3 mil) CHECK!
Springa en 5kmrunda
Avklara två gympass
Våga mig på en mätning av fettprocenten
Longera idag(CHECK!) och rida på torsdag
Springa uppförsbacken (2 kmrunda) en gång till

Matmål vecka 25
Ha en vit midsommar
Ha midsommar som min "unna-mig-dag" MEN ät ändå med kontroll och inte för mycket
Ät fortsatt bra frukost och lunch
Ät INTE efter middagen på kvällen

Träningsmålen kan man nästan se som en checklista men matnålen är mer allmäna direktiv. Nästa vecka sätter jag nya mål då jag säkert har något nytt att ta itu med.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0