Nice att vara tillbaka på jobbet :)

Idag mindes jag plötsligt varör jag gillar att jobba på Partaj så mycket :). Det var himla kul stämning att plocka fram mer studentdjur etc etc och det var fullt ös hela tiden. Riktigt kul och kommer bli jättekul i sommar :)

Till lunch hade jag med mig en sallad på
40 g stekt kyckling
50 g quinoa
10 g jordnötter
1/3 paprika
4 cm gurka
1 kokt ägg

Hiimla mätt blev jag och gott var det också :)

TIll middag gjorde jag lite köttfärssoppa och åt en lchf-muffins (av ägg, ost, skinka och grädde). Unnade mig dessutom lite efterrätt i form av 100 g keso light naturell och lite sönderhackade jordgubbar :) Också det väldigt gott. Så nu är jag såld på keso, iaf om man blandar det med olika bär. Endast keso har jag inte helt lärt mig äta än... :P Men det är himla kalorisnålt så känns bra att jag lärt mig äta det (om än utblandat med bär).

Ikväll ska jag och <3 ut på en kvällspromenad. Imorgon har jag egentligen träningsvila men med tanke på att jag ska på flera studenter så får det bli en långpromenad på morgonen (satsar på en mil minst) så man kan gå på dem utan att grunna... men ska ändå försöka hålla mig ifrån kakor och tårta (vill ju ha min killevipp på söndag :)).


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0