Råbelövssjön runt och ett impulsivt löppass

Idag blev det en 3 mils lång cykeltur då jag (med många fler) cyklade/tipsrundade oss runt Råbelövssjön utanför Kristianstad. Himla mysigt var det och inte så jobbigt heller :). Plöstligt känns inte Tjejvättern (på 10 mil) Nästa sommar som en så omöjlig plan faktiskt. Och har ju i mitt milprogram onsdagar för "Annan typ av träning". Ska kanske slänga in ett par mil på cykeln då :).

Ikväll blev det ett oplanerat löppass. Blev bara en dryg kilometer men gick upp hela tiden och kutade på rätt bra i backarna så orkade inte så länge. Men som sagt, var ju inte ens på mitt program så ser det mer som ett bonuspass.

Imorgon blir det en sväng till pållen och sen har jag en 40 min powerwalk på schemat. På kvällen blir det avslutning med ungdomsgruppen vid Immelnsjön med brännboll och grillning. Så imorgon har jag så fullt upp att jag inte ens kommer hinna tänka på plugg eller annat! Sååå härligt!!! Sen ska jag verkligen försöka ta ledigt i helgen. Hm, ska kanske försöka få färdigt några praktikansökningar ikväll då...



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0