Så nu...nu ska jag ta lov

... i 2 dagar :P.

Har spenderat kvällen med att äntligen få färdigt alla mina praktikansökningar till i höst och fått skickat iväg dem. Så nu är alla planerade vårterminsaktiviteter färdiga till slut (om nu inte jag får idel 20 negativa svar och måste ta upp praktikplatsjakten på nytt...). Lagom verkligen för sommarkurserna jag ska ta börjar nu på måndag. Ingen rast och ingen ro här inte (inte för att jag skulle haft ro i kroppen till det iofs menmen).

Så i helgen är det hur bra tajmat som helst med fint väder! Imorgon blir det en lång sovmorgon, sen lite städning och ett löppass på 3 km ska också avklaras. På eftermiddagen blir det in till Kristianstad igen för att gå på bio med <3 (vi ska äntligen få tummarna ur och se Dark Shadows, hade velat se Chernobyl Diaries men den går klart inte i K-stad:P). Innan dess ska jag se till att gå till bibblan och låna en bok om fransk politik (från Bastiljen och framåt) som jag ska börja läsa till en av mina sommarkurser. Har dessutom en bok om det brittiska samhället (Contemporary Britain) att vänta på posten inom några dagar...

Sommarlitteraturen är således räddad...

Aej, nu blir det snart dags att lägga sig. Visserligen har jag lov nu men allt mailande har gjort mig seg i skallen. 



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0