Spontanresa till stan

Det känns nästan som det är första riktiga dagen på sommarlovet idag. Jag har ju klart varit ledig sedan i måndags men har varit iväg så mycket sen dess och suttit med praktikansökningar och hitan och ditan så inte känt mig heelt ledig ändå. Men från idag till söndag så har jag inget inplanerat och det är så himla skönt.

Okej, inte helt sant. Jag ska tvätta och städa. Och hinna med två träningspass. Och idag ska vi in på en spontanrunda till stan. Jag och min äslinnana :) Sen fick jag för mig att jag skulle baka någonting men det får vi se hur det blir med det. På senaste tiden har det blivit mycket snack och lite verkstad på den fronten.

Egentligen är det vilodag från träningen idag men är vädret skönt ikväll så blir det nog en löprunda eller kvällspromenad.

Vet egentligen inte om jag trivs med att vara ledig. Eller jo det gör jag ju men det är oerhört frustrerande att inte ha något att göra. Sa det direkt när jag vaknde. "Jag har inget att göra, det är tråkigt!" Det är skitskönt med tomma dagar i grunden men hittar man inget att fylla dem med... tja jag hade ju kunnat börja skriva igen.

Men nu ska nog min telefon vara lite laddad iaf så nu bär det av in till stan. Och jag som tyckte jag åkt mycket denna veckan redan... :P


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0