1 ton disk och russinfingrar

Jag är riktigt nöjd med mig själv just nu faktiskt. Det var nämligen min diskdag igår men jag var på så dåligt humör att jag verkligen inte ville då. Så nu var det himla mycket att ta istället. Men jag tog allt! Och nu är mina fingrar russin och jag är hur trött som helst men det var det värt. Det är grymt skönt när skiten är borta.

Blir att börja laga middag vid klockan 4 (då jag ska vara nere på ungdomsgruppen redan kvart i sex ikväll) så nu är det typ 45 min tills dess. Sitter och klurar på vad man ska hitta på så länge... Hade behövt en promenad idag men hinner nog inte och är som sagt redan så trött... Hade kunnat bara ta och lägga mig och sova en halvtimme men risken är att skallabanken kommer att knacka på dörren sen :(

Imorgon blir det plugg plugg hela dagen mer eller mindre. Är inte så stressad över uppgiften då det går riktigt bra med den men eftersom det står styrketräning på schemat så är frågan (som alltid) om jag ska åka in till gymmet eller träna här hemma. Jag får nog effektivare träning på gymmet men effektivare plugg hemma så frågan är vad man ska prioritera imorgon. Hade nog kunnat sitta lite ikväll och plugga lite granna när jag kommer hem. Sitta så länge man orkar liksom.

Aja, vi får se. Nu blir det lite paus i alla fall.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0