31 min till godo, nu blir det helg

Det får bli ett väldigt kort inlägg för nu är jag grymt trött...

Hade ju deadline på den sista grafiska uppgiften nu ikväll. Har känt att jag haft såå gott om tid och innan idag sa jag till mamma att "jadå jag hinner komma en sväng, jag har ju ända till midnatt på mig". Då tänkte jag mig dock inte att jag skulle sitta ända till midnatt...men så blev det :P.

Nu är i alla fall äntligen (!) uppgiften inlämnad och jag kan ta mig ett lov över helgen som jag såå förtjänat :)!

Imorgon blir det ingen klockan ställd men ett bra uppvaknande ändå. Ska ju köra kondistestet och sedan (efter jag bränt lite fett på min löprunda) ta mätning och vägning för för första gången sedan 19 mars tror jag. Då får vi se vad domen blir :P

Nej nu får jag låta bli cola-(zero!)flaskan så jag kan sova inatt...

Later (much later...)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0