33 minuter till godo igår kväll

Jag fick till slut lämnat in uppgiften i Grafisk Design i tid och måste nog säga att jag blev ganska nöjd med den också. Det återstår bara att se om lärarna också anser att den är okej.... Jag hade i alla fall hela 33 minuter till godo ;). Var länge sedan jag sa att jag skulle sitta ända till deadline och faktiskt gjorde det så tycker att jag vart väldigt ambitiös igår :).

Idag ville jag sova länge och gick inte upp förrän halv nio, himla skönt. Idag blir det att fortsätta städandet som avbröts i och med plugget igår. Har buren, köket och golvtorkning kvar. Sedan ska jag försöka hitta en tvättid idag också så precis allt är färdigt innan helgen börjar. Det hade varit himla skönt. Att ha en söndag (för ska iväg imorgon) då jag Inte behöver städa eller tvätta.

Om jag fixar all städning ikväll blir det lite hemmalyxtid ikväll. Ska in en snabb sväng till stan nu på förmiddagen så ska sticka inom HM och köpa ett par varma ansiktsmasker och så blir det ett bad, lite chokladscrub och sådant :). Blir hemmahamburgare till middag ikväll också. Lovely :)

Nu blir det lite tv, sen stan, lunch, städa, promenad och tvätta. Lång dag men så härligt när den är slut och helgen kommer :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0