Denna dagen kan inte bli sämre än gårdagen

Suck gårkvällen innehåller sådant som jag inte alls är nöjd med. Plugget var skit kort sagt och jag var deppad. Och affären var öppen.

Jag hann i alla fall (i ren frustration och besvikelse på mig själv) trampa sönder chokladkakan innan jag hann äta upp hela.

Menmen. Idag är det en ny dag och skolarbetet är (äntligen!) inlämnat. Så nu behöver jag inte känna ångest över det längre. Jo klart om jag inte får godkänt men den vånda skjuter jag lite på så den inte stör balansen nu.

Idag kan det inte bli annat än bra egentligen. Först ska jag till stallet och tänkte ta lite hoppning idag så jag verkligen får jobba (och får bort chokladen:P). Sen blir det hem och fortsätta med grafiska designen. En uppgist som faktiskt är helt okej för vi har fått bestämma om vi vill fortsätta på företag från uppgift 2 och 3 eller om vi vill börja på nytt. Så jag valde att göra visitkort, hemsida och sådana grejer på ett nytt (påhittat) träningscenter. Ligger mig lite mer varmt om hjärtat än en pilot liksom...

Ikväll blir det ungdomsgruppen och det vi ska göra ikväll känns skitkul :)! Så denna dagen borde bli bättre än de igår. Helt klart.

Först blir det i alla fall frukost. 2 kokta ägg och en grov fralla med skinka.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0