Det är jobbigt att vara efterklok...

Att sitta med slutklämmen av en rapport kan kännas både positivt och negativt. Man vill så gärna bara bli klar med den så man kan få den inskickad och ur världen. Å andra sidan kan man, när man skickat in den, känna att man har missat en hel massa och plötsligt kommer alla smarta formuleringar till en som man helt glömde då. Ungefär i den situationen är jag nu. Jag vill så gärna skicka in det men vet med mig flera gånger innan då jag skickat in för tidigt och sen kommit på en massa bra att skriva efteråt. Därför väntar jag lite...

Har suttit och skrivit sedan 9 i morse (med undantag för lunch/styrketräning nyss) och känner att jag börjar bli klar men kanske kan behöva en tankepaus. Därför blir det ca en timmes powerwalk med mamma strax och klura lite. Sen skriva färdigt utkastet, låta det vila någon timme och sen gå in och rätta i det ikväll. Har ändå hela natten på sig :P (även om jag klart hellre skickar in det och kan gå och lägga mig vid tio ikväll än fyra inatt...).

Aja, nu blir det lite frukt och tv och sen ut i solen. Ska se om jag kan få lite vitsippor att fastna i kameran också.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0