Härliga fredag, vad jag längtar efter att du är över

(Ok det låter kanske lite knäppt men kan förklara)

Solen skiner och jag vaknade av mig själv och inte min väckarklocka. Det måste ju innebära att jag är pigg vilket jag faktiskt känner mig för en gångs skull. Vid lunch ska jag in till stan en sväng med mamma och bland annat hämta min förlovningsring som de tagit in 2 (!) storlekar så jag förhoppningsvis inte ska tappa den. 

Sen blir det att sitta och skriva på rapporten till grafiska designuppgiften. Har en bra känsla inför den och sen ska det bli så skönt när den är inlämnad ikväll. För då blir helgen mittemellan två kurser. Vårterminens första kurser slutar idag (trodde aldrig denna dagen skulle komma:)) och de andra två börjar på måndag. Och har inte mycket inplanerat i helgen utan kan ta det lugnt och njuta av att jag inte har ett skit plugg att göra just då. 

Imorgon blir det dock invägning, inmätning och konditionstest i 100 grymma dagar och är väl hyfsat nervös. Har testmätit mig lite denna veckan och vad jag har märkt så har det inte försvunnit så mycket även om en del kläder känns lösare. Konditionsmässigt gäller det att jag inte börjar i för hög fart imorgon så ska jag nog kunna springa en bit utan paus. Viktmässigt... tja det känns både bra och dåligt. Bra eftersom jag skötte både maten och träningen fram till i onsdags. Dåligt för att det blev lite tröstätande både i onsdags och igår, för att styrketräningen i onsdags blev här hemma och för att det blir så idag med. 

Menmen, känslan inför imorgon är ändå ganska bra. Jag måste i alla fall ha gått ner något.. eller 


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0