Hemmalyxet...ute :)



Dagens hemmalyx kommer faktiskt inte att utspela sig här hemma. Näpp, har redan varit ute på två promenader idag och det är ju hur skönt väder som helst! Var nästan för varmt i vårjackan. Är i alla fall supersugen på att gå ut en runda till ikväll. Jag och mamma har redan bokat promenaddejt vid 6-7tiden så ska göra i ordning en långrunda på funbeat som vi kan gå. Typ upp emot en mil. Det finns nog inte mycket som slår ens inre niceiga känsla mer just nu än en lång vårpromenad i solen och värmen :)

*15 min later*


En runda på 9,76 km :). Får se hur den tas emot ;). Får kanske skippa bitarna i skogen i slutet av rundan då vi kommer gå då det är mörkt ikväll och jag inte vill ha sällskap av grisarna :P. Men det blir nog en rejäl runda iaf, får bara se till att komma ihåg den med men bara man minns på't ungefär så är det ju ok :) Får bli lite extra kringelikrokar om man skulle fattas någon kilometer på slutet.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0