HGD Dag 1

Maten på dag ett av 100 grymma dagar blev såhär

Frukost:
2 kokta ägg
1 portion mannagrynsgröt på lättmjölk

Mellis:
1 äpple
1 clementine
2 st wasa husmansknäcke

Lunch/mellis:
1 proteinshake
1 dl turkisk yoghurt
1 dl microtinade hallon
1 msk havgregryn
1 msk kokos
1 msk flytande honung

Middag:
ca 150 g stekt kyckling
60 g ris
1/3 paprika
5 cm purjuolök
½ dl turkisk yoghurt med vitlök och chili
Mjölk

Träning
Ridning både på bana och uteritt = 90 minuter

Sammanfattningsvis en helt ok dag alltså :). Jag lyckades undanhålla mig en det-gick-bra-på-ridningen-belöning genom att helt enkelt inte ha med mig plånboken dit. Blev, av förklarliga skäl ingen milsrunda idag men kanske imorgon... jag ska hur som helst avverka den innan veckans slut!

Ikväll blir det med mamma och vara barnvakt åt syrrans lillskrutta Miranda :). Hur trött som helst redan nu så blir nog att ta med en bok eller något sånt och så får vi se hur tungt man somnar inatt ;).


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0