HGD dag 7

Nu har jag kommit igång en bra bit med rapporten men segt att ha slösat bort en stor del av den underbara eftermiddagen med vila (mellan typ halv 4 och 5) och plugg (mellan 13-15 och 19-21). Nu blir det en lugn kväll. Kanske ska jag skriva lite till sen om jag pallar men annars har jag hela dagen imorgon planerad för plugg.

Maten idag:

Frukost
1 grov fralla med skinka
1 kokt ägg

Mellis(efter löpträning)
1 proteinshake

Lunch
Hallon
Kiwi
Vindruvor
Turkisk yoghurt
Havregryn
Kokos
Honung

Mellis
10 lösgodisbitar

Middag
100 gram korv stroganoff
Mjölk


Träningen idag
Ridning 45 minuter
Jogging 24 minuter
Powerwalk 37 minuter
Totalt: 106 minuter (1 timme och 46 min)


Träningen imorgon blir 60 minuters styrketräning och en powerwalk på 60 minuter också. Tar styrkan hemma dock istället för på gymmet. Plugget har snart deadline så känner jag inte vill ta tid på att åka till och från gymmet. Kan köra ganska hårt hemma med min egna kroppsvikt också.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0