Inför Hundra grumma dagar 2.0

På onsdag drar 100 grymma dagar 2.0 igång och här är mina före-bilder och mina mål.

Före 100 grymma dagar 2.0



 

Usch jag hatar dessa bilder. Började nästan grina när jag såg hur stor min rumpa var. Bakifrån ser man verkligen "päronformen" som jag inte alls är nöjd med :(. Blir att försöka forma om det till typ den timglasform man kan ana framifrån istället.

Vikt: 82,5 kg

Mått
Bröst: 103 cm
Midja: 84 cm
Buk: 94 cm
Stuss: 108 cm
Överarmar: 36 cm
Lår: 66 cm

Kondition
5 km löpning(4,84): 40 min 22 sek

Kommer ha mina invägningar var 10 dag ungefär för att se hur jag ligger i fas med min plan.

MINA MÅL

Viktmässigt

Jag har gått ner 10 kg (blir i snitt 1 kg på 10 dagar) till den 30 juni

Kroppsmässigt

Jag har tappat 5 cm på varje ställe jag mätt (det vill säga 30 cm över hela kroppen)

Jag har fått bort mycket av det överflödiga fettet och skinnet och istället fått synligare muskler. Speciellt på armar och ben.

Konditionsmässigt

Jag kan springa/jogga 5 km utan uppehåll.


HUR JAG SKA UPPNÅ MINA MÅL

Det viktmässiga

Genom att fortsätta älska träning

Genom att äta bra och undvika all form av småätande (5 mål mat om dagen, mer frukt och grönt)

Genom att låta sockret vara ett absolut minimum!

Genom att blanda styrka och cardio på ett bra sätt

De kroppsliga

Genom att blanda olika former av styrketräning

Genom att ta i så jag svettas och nästan ramlar omkull efter varje

Genom att göra det till en vana att dricka en proteindryck (muskelåterhämtning) efter varje styrketräningspass

Genom att lägga in utfall i mina promenader (i skogen där man inte syns :))

Konditionsmässigt

Genom att först följa Vår Rusets uppsatta träningsmodell inför vår ruset (2 maj) och sedan försöka jogga 5 km, eller längre, minst 2 ggr i veckan.

Genom att blanda långdistans med intervaller och backträning



Postat av: Spacewoman

Härligt, nu kör vi!!Man avskyr bilderna, emn om 100 dagar, vad skönt att jämföra med de nya :-)

2012-03-18 @ 13:53:13
URL: http://fitnessguru.se/spacewoman

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0