Invägning

Anledningen till att jag har min invägning redan idag istället för på måndag är för att jag håller på och sätter mina mål och fixar mina före-bilder och mått och vikt inför 100 Grymma Dagar som drar igång på onsdag. Mina mål och det kommer upp strax efter detta inlägget.

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68,0 kg

Nuvarande vikt: 82,5 kg
Viktförändring: - 0,7 kg
Viktnedgång totalt: 28,7 kg
 
BMI-nedgång: 10,4

Kvar till mål 3: 2,6 kg
Kvar till målvikt: 14,5 kg

Är supersupernöjd med min invägning. Senast jag hade (officiell) invägning var 27 februari och efter det så var det första veckan som maten och träningen funkade helt men sen blev det lite obalans där...på båda fronter. Så att jag ändå lyckats gå ner 0,7 på den tiden är jag så himla glad över. Denna veckans träning kom liksom inte igång ordentligt förrän i onsdags typ men nu är jag igång :).

Postat av: Sara

Bra jobbat! :D Så glad för din skull! :) Vad är det för 100 dagar som ska dra igång? :) Ett litet inlägg om det på din blogg kanske? :)

2012-03-17 @ 15:10:01
URL: http://schemalagdspontanitet.webblogg.se/
Postat av: Peppad

Lycka till:-), du kommer att fixa detta. Kram

2012-03-17 @ 22:31:53
Postat av: Tesse

Ett tag sedan jag hade koll på de olika invägningarna så jag minns inte riktigt vilken vikt du hade senast. Har dock för mig att du inte var så nöjd efter julen. Men det verkar ju som om du är på väg neråt igen och det är ju superkul!

2012-03-21 @ 20:56:03

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0