Jag är arg på alla klädaffärer just nu!

Suck vilken dag. Jag vet inte om det kommer bli en så härlig fredag i alla fall.

Tog ju en tur till stan med mamma och skulle leta efter ett par färgglada jeans. Det är bara det att det inte fanns ett enda par jeans i min storlek i hela stan. På HM kunde jag bara hitta upp till stl 40. På Åhlens bara upp till 42 och på Aima fanns det i XL men jag undrar hur jädra smala ben den provmodellen hade som provade ut de jeansen. Kort sagt. Förbannad!

Sedan skulle jag hämta ut min förlovningsring som blivit ivägskickad till Polen för intagning den 14 mars och som skulle vara tillbaka vid det här laget men näää såklart den inte var. Och hon i affären sa till och med att jag nog fickl vänta till nästnästa vecka med att komma in igen. Och då skulle det alltså gå från att ta 2 veckor till 4. Suck igen.

Nu sitter jag iaf framför datorn och en uppgift som jag anser att jag har koll på. Så här kan väl inget gå fel. Ha! Jag bara väntar på att något ska strula igen

Postat av: Nilla Englund

Så lustigt att Du skriver om de färgglada slimmade moderiktiga vårjeansen då ja o min jobbkollega pratade om dessa just idag. Även hon hade nämligen jagat runt och är en normal stl 40 utan resultat. Hon fick inte största storleken över låren- Det känns som om H&M mfl tror att Vi alla numera har stl XXXS .. Dålig reklam tycker jag då ingen blir glad av att få största storleken upp till knäna. Jag förstår din irritation. Hade tänkt köpa ett par senapsgula men efter detta är det nog inte ens någon ide´att prova .. Trist med ringen men jag hoppas ändå Din helg kommer bli toppenbra ! Kram ..

2012-03-30 @ 19:57:12

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0