Kul grej på gång :)

Okej nu är det roliga saker på gång :). Allt är inte helt klart än så berättar mer i nästa vecka då det förhoppningsvis ska vara fix och färdigt.

Igår hade jag Zelected by Houseparty med lite vänner hemma i huset. Det var väldigt trevligt och mysigt. Beställde tre olika kuddfodral, tre olika ljuslyktor och en löpare. Blir nog himla fint när det kommer hit :).

Idag hade jag tänkt åka in till gymmet men var så himla trött när jag vakna och hade verkligen ingen lust att åka dit. Får bli två promenader i solen istället, blir nog himla mysigt väder idag. Så ska ut med mamma nu klockan tio, sen hem och plugga och sen ut och gå en sväng på eftermiddagen också. Får bli gymmet imorgon istället.

Nej, nu blir det ett litet mellis i form av clementine och banan(börjat bygga mina mellanmål av mer frukt nu istället, känns fräschare) och sen ut och gå.

Postat av: Sara

Låter som om att du är lite extra glad idag! ;) Härligt :D Jag ska också bege mig ut om en stund, ska bara låta lunchen smälta lite först :)

2012-03-14 @ 12:32:59
URL: http://schemalagdspontanitet.webblogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0