Mitt mantra: Trampa, trampa, trampa...

Ojoj, detta var nog det jobbigaste passet på gymmet någonsing. I alla fall om man tänker crosstrainern. Lyckades få upp ett bra tempo i de lågintensiva etapperna så jag märkte inte så mycket då jag ökade motståndet. I slutet vart jag så himla trött så det var bara på ren viljestyrka jag pallade hela programmet. Hade trampa, trampa, trampa som mantra i skallen hela tiden och såg, för första gången, mer på displayen och pulsmätaren än på tvn framför mig. 

Nu blir det lite skypemöte för plugget och sen lite mer plugg, promenad, mer plugg och så ungdomsgruppen ikväll. Känns som det kommer bli en bra dag, plus att det fina vädret skulle komma imorgon igen :).

Har ätit bra hela veckan än så länge och träningen går verkligen super just nu. Det bli en promenad varje dag (även mina gymdagar) och gympassen är en dröm (efteråt dock, innan har jag inte såå stor lust att gå dit ibland). Dessutom känner jag inte av något sockersug än så länge (har ju gått igenom en lång sockerfasta förra året så testat det innan liksom). Ska verkligen ha en bra mellaninvägning på måndag enligt mina beräkningar :).

Aja, nu blir det en flaska vatten och några sista minuters paus innan plugget drar igång.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0