Paus i plugget med städning och högljudd film

Sådär då vart skypemötet avklarat och det ser än så länge ljust ut på pluggfronten där. Angående grafiska uppgiften så fick jag i morse feedback från läraren där det stod att allt var rörigt och att sidhuvudet var för oseriöst etc etc. Det kan sammanfattas i hennes mening "jag föreslår att du börjar med ett tomt dokument och ett nytt koncept.". Eh okej...är den här läraren i fråga medveten om att vi ska lämna in uppgiften ikväll?!?! Inte bara ska jag ta fram nya förslag utan även skriva om dem.  Blev grymt irriterad men har nu fått fram nya idéer som jag ritat upp. Nu är det då bara skrivandet kvar...huh.

Nu har jag dock suttit och plugget sen lunch så tar en timmes paus typ och städar i köket. Blev helt klar med rummet innan så nu bara köket och badrummet kvar. Under tiden kör jag i en film på hög volym ;). Dagens film blir Valentines Day med bland annat Jennifer Garner, Patrick Dempsey, Ashton Kutcher, Queen Latifah, Anne Hathaway m.fl. I stil med Love Actually är det en riktig feel-goodfilm som kretsar kring en viss högtid och människornas förberedelse/upplevelse av den. Och precis som i Love Actually så hänger alla människorna ihop på något vis. I detta fallet är det (såklart) Alla hjärtans dag som utspelar sig i Los Angeles.


Postat av: Sara

Jag älskar dom filmerna :D åh, man blir så glad. Måste titta påvalantine's day snart, längesean jag såg den.. :)



svar; ja, jag känner mig nästan som en ny människa nu med min nya hårfärg! Idag har dom flesta jag mött kommenterat att det blev fint och att det passar mig så då blir man ju lite extra glad också ^^


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0