Plötsligt omkastat schema

Det blev lite omkastning i dagens alla aktiviteter för en stund sedan. Hade tänkt åka in till stan halv elva men av någon anledning går bussarna bara en gång i timmen (fem över prick) runt lunch. Blev i alla fall en sväng ner till affären och hälsa på <3 på hans praktik och köpa en fin, gul påskkaktus (novemberkaktus) som jag ska sätta fram när det är städat färdigt. Har redan en rödrosa sådan som har hållt i två år och är väldigt fin och tålig som blommar just nu, superfina blommor.
 



Hade ju tänkt tvätta idag också och den tid som fanns kvar idag var den 12-16 så var lika bra att jag inte kom in till stan. Så nu blir det att städa helt färdigt och vädra ut och sen kan jag åka in till stan fyra och vara helt färdig så jag bara kan ta kvällen ledig sen.

Postat av: Sara

svar; jag väntar också på att få se hur slutresultatet kommer att bli! Jag är aldrig varit smal heller så ett smalt utseende kan jag inte ens minnas, och det är svårt att fantisera om något man aldrig sett :O


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0