Rumpskor på g

Det är inget vidare att vara på gymmet när man har träningsvärk överallt (plus två blåsor). Menmen, jag följer numera mitt schema ganska slaviskt (gör inte Mindre än jag har satt, snarare tvärtom...) så det vart bara att pallra sig in. Hade jag inte haft ärenden på stan idag hade det nog blivit hemmastyrka istället...

Körde mina vanliga vikter på alla maskiner förutom benpressen där jag ökade lite. Och det märktes...var lite jobbigare idag än vanligt ;).

Sedan var jag inom Stadium och kollade på Easy Toning skor. Köpte inga idag men ska nog göra det på måndag. Just nu har Stadium, precis som med jack-kampanjen i vintras, så att man kan lämna in sina gamla skor (det ska dock inte vara trasiga och så) och så får man 100 kronor rabatt på ett par nya skor (för minst 399). Så jag ska lämna in mina "gamla" svartgula joggingskor/vardagsskor och köpa ett par toning. Får toningskorna för 500 kronor då. Hittade ett par svarta snygga med rosa inslag (vad är det med mig och rosa plötsligt:P?). Har hört mig för lite och tydligen är de bra vardagsskor så förlorar ingen "funktion" genom att köpa dem (snarare vinner jag en funktion). 

Så på måndag blir det att köpa ett par (som älsklingen kallar det) rumpskor.. :P

Nu blir det att laga lite pannkakor till lunch. Blev tipsad om ett recept på 100grymmadagar som jag ska testa nu. Mycket kalorisnålare än vanliga pannkakor och med mer protein och mindre kolhydrater. Receptet låter namsigt så slänger nog upp det här sen :)
 


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0