Snö nu igen :( bra man har massa att göra hemma då

Tanken var att jag skulle sova så länge jag behövde idag. Jag ska ingenstans och ska i stort sett bara sitta hemma och plugga och sen ut och gå en sväng. Såklart kunde jag ju inte sova längre än vanligt, typ 7, halv 8. <3 anser att det beror på att jag är stressad men jag påpekar bestämt att det beror på min förkylning... vet dock inte riktigt vad jag ska tro. Menmen, lär väl vara trött om en timme så får gå och lägga mig igen då.

Nu har dessutom snön kommit tillbaka, om än bara för ett par dagar. Så vårkänslorna har falnat enormt på bara en timme. Blir nog ingen lång promenad sen. Om inte solen kommer fram då så det iaf blir liite mysigt.  Å andra sidan kan man passa på att dona lite hemma när jag ändå ska vara hemma hela dagen. Blir att diska och städa och kanske tvätta ikväll med. Skulle nog varit himla skönt att få det rent och snyggt. Ska nog passa på att plantera om en blomma också och vädra ut ordentligt. 

Annars blir det att göra färdigt uppgift 3 av 5 i grafisk design då den ska lämnas in ikväll. Sen är det skypemöte om programmeringsuppgiften också. Det kändes bra med det i måndags så hoppas att vi får det att funka. 

Aja, nu blir det att börja röja lite disk och sen plantera om blomman och sen... hm bäst jag tar fram mitt postit-block... 


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0