Solblåsigt väder = milen kommer gå långsammare idag...

Veckan har startat på härligt sätt :) Solen har till slut kommit fram mellan molnen men det blåser en del, vilket drar ner väderbetyget något :P. Har precis avklarat måndagens obligatoriska träning, 60 minuters hemmastyrketräning, och nu blir det skolarbete fram till lunch. Sen blir det samma lunch som jag fixade igår, himla gott var det ju :). Efteråt ska jag in en sväng till stan med <3 mobil som slutat funka.

Sen ska jag se om jag hittar ett par billiga innegympaskor som jag kan ha på gymmet. Nu under vintern har jag haft mina löparskor där men då löparsäsongen drar igång igen så behöver jag dem ute. Pallar inte tvätta av dem var gång jag ska till gymmet ju så lika bra med ett par bestämda gymskor. De behöver ju inte vara så speciellt bra eller så heller utan bara gympaskor för innebruk. Hur som helst...

När jag kommer hem sen så ska jag försöka ut och gå min milsrunda :). Dagens träning var egentligen bara styrketräningen men är det fint väder så gäller det att passa på och är man dessutom sugen så bara att köra på't :).

Frukosten idag var 2 kokta ägg och en smoothie på banan, hallon och lättfil. Mättande och gott :). Sen nu efter träningen blev det en proteinshake. Ska nog försöka lägga milsrundan så pass lägligt att jag kan gå in och äta middag senast en halvtimme efter jag kommit i mål. Man ska ju äta senast en timme efter träning och det kan jag nog hålla ikväll :).


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0