Soliga söndag

Dagen har börjat helt okej faktiskt. Programmeringen har, om än inte gått helt problemfritt, inte givit mig gråa här än så länge. Sen skiner solen hur fint som helst så blir nog en mysig dag och promenad senare.

Har egentligen invägning imorgon men inte bestämt mig om jag ska ta den eller vänta en vecka. Har ju inte kunnat vara på gymmet och träna denna veckan eftersom jag varit förkyld (igen!). Dessutom var vi på kalas igår och jag valde att njuta och unna mig både lite kakor och tårta. Inte i överflöd. Ingen impuls. Inget dåligt samvete. Men ändå... Det hade ju gått bra på vågen i måndags så tror jag låter det stå och skjuter på invägningen en vecka...

Veckan som kommer har jag nämligen planerat att lägga in 4 pass på gymmet (kanske lite lättare i början eftersom jag inte är helt frisk än). Det blir måndag, onsdag, fredag och söndag. Så kommer jag nog försöka ha det så varannan vecka och så varannan ligger de på tisdag, torsdag och lördag. På så sätt kan jag utnyttja det till max. Imorgon blir det nog som sagt inte så långt. Kanske 60 styrka och 15-20 min på crosstrainern.

Aja, nu ska jag gosa lite med <3 och sen blir det ut och gå :)

Postat av: Sara

svar; verkligen! Jag ser fram emot veckan som kommer :D

2012-03-11 @ 15:03:02
URL: http://schemalagdspontanitet.webblogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0