Träning vecka 11

Antal minuter: 517
Minuter per dag i snitt: 86 min (hade vilodag i tisdags och räknar inte in den således)


Ojoj, snacka om att konditionsträningen har övertaget denna veckan... Det var länge sedan jag bara hade 30 minuter styrka när jag hade så mycket träning en vecka.

På det träningsschemat jag lagt upp kommer styrkan ligga på 60minuterspass på måndagar, onsdagar och fredagar. Så kommer ändå komma upp i 180 minuter i veckan. Ganska lagom. Sen kommer det vara ca 100 minuter löpträning och ett valfritt pass på torsdagen. Och så ska jag försöka gå min milsrunda ett par ggr i veckan också. Lördagarna (min vilodag) kommer bli helt underbar.. :)


Postat av: Benita

Bra träning =) Vart har du gjort ditt diagram??

2012-03-18 @ 21:27:25
URL: http://traningsgladjen.wordpress.com
Postat av: Benita

Haha ja det kan man ju lugnt säga, har ju redan 2 hundar så motion får man allt =)

Vilken tur att jag är medlem där, jätte smart grej så man kan få en överblick =)

2012-03-18 @ 21:53:59
URL: http://traningsgladjen.wordpress.com

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0