Träning vecka 12


Sammanlagt blev det 518 minuters träning, 1 minut mer än förra veckan ;). Jag är dock mest stolt över att ha börjat jogga nu och dessutom ridit så mycket. Konditionen är i övertag men jag har lagt in så mycket styrka som programmet "talat om" för mig. Det var bara i onsdags som jag inte körde styrka eftersom jag red den dagen istället.

har en riktigt bra känsla inför kommande vecka. Visst kommer det bli riktigt mycket plugg (har en deadline på torsdag och en på fredag) men har fått ihop ett schema som jag tror kommer fungera bra. Det var såå skönt att ha fått klarat av löpträningen idag. Just nu känns inte mycket omöjligt egentligen. Jag tror nog jag kommer klara av ett av mina mål (att springa 5 km utan stopp) innan den 30 juni men det gör absolut ingenting :). Har en bra känsla viktmässigt också. Kanske för att detta träningsprogrammet jag har verkligen känns bra och passande för mig. Att jag verkligen känner hur jag orkar mer, både styrke- och konditionsmässigt. De trosorna jag skulle ha idag märkte jag dessutom satt väldigt löst och de satt bra för bara ett par veckor sen. Så magen drar skräckslaget ihopa sig lite i taget ;).

Imorgon blir det 60 minuters styrketräning på kvällen, innan jag åker till hemgruppen. Innan dess ska jag äntligen köpa mina rumpskor ;). Men börjar dagen med att tvätta mellan 7-12 och plugga järnet!


Postat av: Jonna

Titta gärna in på vår blogg! Även om man inte äter LCHF bjuder vi på motivation och inspiration :)

2012-03-25 @ 20:09:10
URL: http://nejtillkolhydrater.blogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0