Träning vecka 9



Hela 809 minuter!!!! Fy fasen vad jag är grym. Blev ett snitt på 1 timme och 55 minuter per dag. Inte konstigt att jag är helt slut nu bara... Hade dessutom en smyginvägning i morse också och det gick himla bra :). Kan jag fortsätta såhär nästa vecka så kan invägningen den 12 mars bli riktigt bra.

Var så mysigt att se på Vasaloppet idag förresten. Verkar var en så grym atmosfär där. Hoppas verkligen jag kan vara med på Tjejvasan nästa år, som tanken är, så att jag kan få känna av den atmosfären. På tal om det så börjar det snart bli dags att anmäla sig till Vår ruset och Tjejmilen. Får kolla på det i veckan...

Nu blir det dags att fixa till lite plugg, när äntligen internet funkar igen. Sen i veckan mer och mer plugg, lite grafisk design och så programmeringen. Träningen blir full fart nästa vecka också. Kommer nog inte upp i 800 minuter kommande vecka menmen. Det blir nog bra i alla fall.


Postat av: Sara

Hallå där! Jag har precis börjat min viktresa och skulle behöva ett par vänliga själar som stöttar och hejjar på mig. Jag vill ju inte trilla tillbaka i gamla vanor innan jag knappt börjat :O



Såg att du tappat 28 kg, WOW! Bra jobbat :) Jag hoppas det kommer gå bra för sig fram över! :) Hejjahejja!


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0