Kind of had it coming...

Är egentligen för trött (seg i skallen) för att skriva något längre nu så jag bara uppdaterar er lite.

Idag hade jag inmätning och invägning. Jag skulle ha gjort kondistestet också men luften vart så himla kvalmig att jag inte kunde göra rundan rättvisa (är ju inte alls samma förutsättningar jag sprungit under innan) eller ens andas normalt. Så testet får bli en annan dag, hoppas på bättre väder imorgon.

Inmätningen visade inget toppenresultat precis. Det enda stället som var minus var 1 cm på låren. Visst är det låren jag anser vara mina stora problem så bra iofs men hade ju gärna velat minska ner magen lite också när jag ändå var i farten.

Invägningen gick jag 0,4 kg plus och står nu på prick 80 kg. Inte förvånad, inte besviken, inte ledsen, inte mer peppad. Inte någonting egentligen. Ganska likgiltig till det. Farligt likgiltig till det.

Inte för att jag inte vet vad det beror på. Den senaste 10dagarsperioden har varit mer eller mindre fullspäckad och i takt med att jag fått mer att göra har jag orkat mindre, både att träna och bry mig om vad jag stoppar i mig. Så kan väl egentligen förklara det som att istället för att ha haft en ätardag så har det blivit en ätarperiod. En period som nu ska vara över. För fortsätter jag såhär så händer det ingenting.

Idag är sista dagen som jag ska slappa. Sista dagen som inte ska känna att jag inte orkar bry mig.

Imorgon är det jag som åker in till stan och köper mig en egen badrumsvåg. Får jag se siffrorna i tid kan jag antingen göra något åt dem eller spinna vidare på dem. Imorgon börjar även snaskstoppet. Imorgon tar jag upp den periodiska fastan igen. Från och med imorgon består det av träning och plugg. Har jag en ledig stund kan jag inte bara sitta still. Då får det åtminstonde bli hopprep, sit-ups, armhävningar elle något sådant. Jag ska i alla fall se till att nyttja varenda stund jag kan hitta!



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0