Solig och stängd första maj

Det är en riktigt solig 1a maj så det blir nog ut och gå mycket idag. Igår eftermiddags så skippade jag zumban för att springa lite på bandet istället. Var inne i ett löpstim och ville passa på att utnyttja det. Pturligt nog vart min kropp helt slut efter löpningen på morgonen och sen 80 min styrketräning så jag pallade bara 5 min, sen sa det stopp. Himla tradigt menmen. Har lärt i alla fall lärt mig att min kropp inte klarar av att springa två gånger på samma dag. Den fixar dessutom inte att springa två dagar på raken. Så idag blir det som sagt bara promenader då det är VårRuset i Malmö imorgon :).

Sen blir det att sitta och plugga också såklart. Har kommit igång bra med uppgiften och tycker den är ganska kul så :).

På samma gång som det är enormt frustrerande att typ allt är stängt idag (kan varken vara på gymmet eller skolbiblioteket) så är det ändå ganska skönt att jag, för en gångs skull, inte behöver åka någonstans utan kan vara hemma. Plugga, gå lite, äta lunch, plugga och så gå lite till. Att det är så grannt väder gör inte saken sämre heller :).

Blev lite stekt äggvita (plus ett vanligt ägg) och havregrynsgröt med proteinpulver till frukost. Nu blir det att klä på sig och ge sig ut på en runda i fågelkvittret :). Behöver i alla fall ingen jacka idag, härligt :)

Postat av: Tesse

Lycka till på Vårruset imorn!

2012-05-01 @ 19:42:04

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0