Solig och träningsfull start på veckan :)

Sitter låst med sista delen på tentan nu som ska lämnas in vid midnatt. Blir att klura lite till och sen ut på en löprunda vid halv tolv. Så är jag hemma samtidigt som <3 kommer hem på lunch vid 12 också. Så får jag skriva, skriva, skriva i 3 timmar så jag iaf är i stort sett klar när jag åker till gymmet vid halv 4. Dagens träning (förutom löprundan) blir 80 minuter styrka, 55 min Puls och 55 min Power (BodyPump) :). Härlig kväll verkligen!

Lagom till nästa Powerpass ikväll har min träningsvärk i rygg, axlar och skuldror gått över men har fortfarande ont i benen. Alltså så konstant träningsvärk jag har i dem beror ju på att jag tränar benen i alla pass. Då tycker jag minsann att de borde vara lite smalare än vad de är!!



Världens godaste frukost :) Proteinpannkaka med lättkesella/funlight, 2 kiwi och lite naturella jordnötter. Himla mättande också!


Postat av: Erica

Du ligger i ikväll! Grymt bra jobbat!

2012-05-14 @ 21:12:25
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0