Styrka-Puls-Power = ingen bra kombo för benen...

Kan kort och gott säga att det Inte var en bra idé att köra först styrketräning sen Puls och sen Power efter varandra. Tog bokstavligt talat död på mina ben! Tror dessutom att jag har en sträckning i magen, eller tidig träningsvärk :P.

Träningen ikväll gick hur bra som helst, det är väl det den har gjort när man är helst slut efteråt ;).

Imorgon står det ingen styrka på schemat. Istället ska jag börja dagen med en löprunda. Det står 5 km på planeringen och klurar lite på om jag ska ta mitt kondistest. Det beror iofs på dagsformen (och hur kvav luften är...). Men tror att jag hade kunnat klara av ett riktigt bra resultat om jag gav mig hän det.

Aja, nu är jag trött som sagt så nu blir det sova.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0