Tänk att få gå +/- 0

Längtar verkligen tills jag inte har mer kvar att gå ner. Har precis varit ute på en 45 minuters promenad och vart så himla skönt att vara igång igen. Såklart (!) slutade rundan i affären där jag handlade ett litet choklad och en sandwichglass... Visst kommer jag kanske inte gå upp av det efter en promenad (allt är ju relativt) men grejen är ju att jag inte kommer gå ner något av min promenad heller om jag "äter upp den" igen.

När jag gått ner allt jag ska så kan jag med att gå plusminusnoll på min träning men inte nu. Jag ska ju ner dit först!

Dessutom är jag ingen hund som ska belöna mig med mat! Nästa gång jag genomfört ett träningspass jag känner för att belöna mig med ska det vara med en ansiktsmask (15 spänn på hm), ett bad (för varmt nu dock), en film eller något sånt. Men inget mataktigt! Visst ibland kan det vara passande att lägga ett av sina mål efter ett träningspass men det får inte bli ett (onyttigt) mål utöver de andra.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0