Träning vecka 19


369 minuters träning denna veckan är inte direkt märkvärdigt men det skiter jag lite i faktiskt:P. Har återfått glädjen och viljan att träna och fick ett superformbesked på löpträningen ikväll:) Ett trevligt sätt att avsluta veckan på och då spelar inte resten av veckan så stor roll. Jag känner att jag är tillbaka på banan nu igen i alla fall :)

Nästa vecka har jag 7 (!) gruppass inplanerade på gymmet och det ska bli hur kul som helst. Blandad kompott med både styrka och kondis (bland annat 2 danspass, ett power och ett bodycombat). Sedan mina vanliga styrkepass, 2 löppass, 2 ridpass och så Tjejmilen i Hässleholm på söndag. Kommer bli en effektiv vecka har jag en känsla av :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0