Underbar kvällspepp :)



En dag jag aldrig trodde skulle komma igen! Äntligen kommer jag i klänningen från avslutningen i nian 2005 igen. Har kunnat knäppa den ända upp till precis under bysten innan men ikväll (med väldigt mycket håll-andan) kunde jag knäppa ända upp :). Är det snyggt? Nej. Är armarnas gäddhäng smickrande? Nej. Kunde jag sittai klänningen? Troligen inte så därför testade jag inte:P. Men jag kunde banne mig knäppa den :). Något jag aldrig trodde jag skulle kunna, får så "liten" som jag var 2005 trodde jag aldrig jag skulle kunna bli igen :)!

vette tusan om jag någonsin tänker ha den offentligt men just grejen att jag faktiskt kommer i den igen trots att jag aldrig någonsin trodde jag skulle kunna är underbart härligt:)!

Så ett mål jag ansåg ouppnåeligt är nu avklarat, what's next :)?


Postat av: emma

Ett oerhört bra mål Grattis! Är nästa mål att kunna sitta med klänningen på kanske ?

2012-06-01 @ 11:48:20
Postat av: Maria

Hej Marie!

Jag läser ju bara din blogg ibland när jag ser länk på facebook, men måste säga att jag är grymt imponerad. Det är inte så lätt att förändra vanor. Grattis! Var nöjd med dig själv! :)

2012-06-01 @ 15:13:02
Postat av: Karin

Snyggt

2012-06-01 @ 21:08:42
URL: http://bonnvett.blogg.se/
Postat av: Peppad

Vad mysigt att se dig så glad, det gör mig inspirerad. Kram

2012-06-06 @ 17:08:16

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0