A little catch up to do

Det har verkligen varit fullt upp de senaste dagarna och snart dags att sova nu så blir mest lite check-up-jag-håller-på-ännu nu på kvällen.
 
I lördags var hela familjen hemma hos våra föräldrar och fikade lite och sen var vi inne på Rose Garden i Kristianstad och Supreme Mongolian Buffé. Hiimla gott och mättande (och onyttigt:P). Konstigt nog var jag jättehungrig halv åtta morgonen efter igen.
 
I söndags (igår alltså) skull jag och Mathias <3 på dopet för min bästa väns dotter. Alla kom dit i tron om att det endast var det och blev så glada och överraskade då vi fick reda på att de passade på att gifta sig på samma gång. Mysigt. Tårar. Spontant tal vid middagen. Flytande Dumledricka.
 
Igår var också sista dagen innan julafton som jag tillät mig att äta något krams/godis etc (hjälp, hur i hela friden ska allt mitt julbak gå...) så smällde till med en Ben & Jerrys Cockie Dough. Men nu räcker det.
 
Idag började jag med en 2,7 km jogging på knappt 22 minuter. Sen blev frukost innan jag stack ner till skolan. Var introduktion till andra delkursen idag och två föreläsningar också. Höll på till 17 och sen hem igen. Vart hemma vid 19.30, åt snabbt middag, stack hem en sväng till föräldrarna igen för att gratta pappa på födelsedagen och överlämna present. Sen hem igen och ta disken.
 
Puh. Och så börjar man 10 imorgon så får åka 8...dags att sova nu känner jag. Fått fixat lunchen och halva frukosten till imorgon så behöver inte stressa med det.
 
Maten idag fixade jag fint :). Gick lite över (keson till eftermiddagsmellis och två clementiner) men ingen skitmat iaf och så var jag ute och sprang i morse som planerat.
 
Maten imorgon ska med funka, mycket fixat redan som sagt. Hade tänkt åka inom gymmet på vägen hem men vi ska nog jobba en del med grupparbete imorgon så ingen riktig koll på när jag kommer hem, precis som på onsdag. Så får bli intervallträning eller så nu imorgon och onsdag.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0