Denna vecka ska allt sättas, precis som förra :)

Nu har det gått en vecka på den nya vägningsomgången och blev ingen vägning i morse. Kan bero på att jag nådde mitt mål som jag satt för förra helgen och då denna veckan inneburit förkylning och utebliven träning ville jag inte sabba min inställning som jag fått.
 
I september hade jag en vecka, sista, där jag satte allt. Både maten och träningen. Tre veckor var svajjiga. Nu har oktober börjat med en svajjig vecka MEN jag tänker följa upp den med 3 veckor då jag sätter det. Veckan som kommer är redan i detalj bestämd matmässigt . På träningsfronten blir det 4 gruppass, Sammanlagt 6 timmars pw och dessutom heldag med Lina på lördag :) Kommer bli awesome!!
 
Så vägningen på söndag ska ligga på 1 kg minus om målen ska fortsätta flyta på som planerat.
 
Imorgon blir det ner till Lund och skriva, skriva, skriva på artikeln med hjälp av intervjun som nu är renskriven. Själv tänker jag vara på plats vid halv tio och förhoppningsvis på väg hem vid 5 igen. Tisdag är det hemmaplugg som gäller, onsdag redovisning av artikeln och tors-tisd nästa vecka tentaplugg som gäller. Blir mycker pws i samband med det, minst 1,5 timme om dagen (30 min i samband med frukost, lunch, middag).
 
Walkie walkie walkie


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0