Förkylning status dag 3: Extra hostackompanjemang...

Inget nytt på förkylningsfronten :(
inte lika snorig när jag vaknade i morse men nu har det kommit igång. Dessutom med extra hostackompanjemang ibland. Så blir ingen träning idag heller. Avbokade alla gympass redan i måndags i och för sig då jag var beredd på detta men segt är det likväl. Får bli promenad på promenad, när jag överhuvudtaget ens orkar mig ut på dem...
 
Idag är det dags för lite redovisning så blir till att åka ner och snyta sig igenom den. Är bara 1,5 timme och kanske lite eftersnack inför intervjun på fredag. Jämförelse av frågor, nya idéer etc. Börjar inte förrän 12.30 idag så fick lite sovmorgon, himla skönt:)! Förhoppningsvis kan jag vara på tåget igen senast 15.40. Ska inom bibblan i Kristianstad med och lämna in lite böcker (med förhoppning att kunna reservera dem och hämta ut dem igen lagom till tentaplugget börjar nästa vecka).
 
Aja, nu blir det några lager vaselin på läpparna (och på min nariga näsa), lite mellis och packning av väska.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0