LunchPw deluxe

Då jag var superpepp på att ge mig ut på pwn efter lunch stod regnet tungt i backen. Så tusan heller att det skulle få hindra mig! Klädde på mig tjocktröja, vindjacka, leggins, joggingbyxor, dubbla strumpor, scarf, mössa och handskar. So ready one can be!
 
Självklart kom det inget regn alls under de 70 minuterna jag var ute och inte blåste det heller. Så man kan väl säga att jag var liite för varmt klädd. Speciellt med tanke på alla mina utfall också...
 
Tog nämligen en liten skogspromenad och i varje uppförsbacke tog jag utfall upp istället för vanliga kliv. Blev sammanlagt 200 stycken (40 + 20 + 20 + 40 + 50 + 30) på 20 minuter. Kan ju säga att mina ben är hyfsat möra nu... var helt oförberedd på det så då jag skulle börja gå pw igen efter första uppförsbacken höllt jag på att dratta omkull :P fick bli lite skakskak i bena innan man kunde fortsätta.
 
Nu blir det att läsa ett par artiklar för opponeringen och sedan in på spinningen. Köttbullar till middag ikväll och så avsluta kvällen med ytterligare en pw och lite mer artiklelläsning :).


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0