#Mental notes

#Mental note: Bara för att det är mysigt med soluppgången betyder det inte att det Inte regnar och blåser
 
#Mental note 2: Bara för det betyder det inte att du Inte ska ut och gå!
 
#Mental note 3: Get Your Ass Off The Couch!
 
Jag var faktiskt ute men kände nästan fö ratt vända hem efter 5 minuter. Men lite bit ihop, bestäm dig (och ett tillfälligt uppehåll i vindbyarna) gjorde att det inte kändes så hemskt så jag var ute på min planerade 30 min pw:) och känner mig riktigt grym.
 
Till frukost blev det gröt, 1 ägg och en avocado. Riktigt skön start på dagen. Och nu vet jag att jag minsann kan ut och gå fast det regnar, inte dör man av det :). Blir som sagt en pw vid lunch också (hur länge är inte bestämt än) och så spinningpass ikväll :)!
 
Ska försöka börja varje dag (då jag börjar tidigast 10.00 nere i lund) gå ut minst 30 min pw varje morgon och dessutom gå en pw efter middagen på kvällen också. Efter kvällspwn är det ätstopp för kvällen så jag inte stoppar i mig något jag inte kan förbränna innan läggdags sen.
 
Nu blir det handling och sedan plugg.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0