Morgondagen startar 06.00 med magträning följt av 60 min pw

Det blev sammanlagt 110 minuters Pw idag uppdelade på 30 + 50 + 30 min rundor. Känns helt ok och lagom :). Fick ju dessutom in lite utfall också så lite variation snackar vi iaf.
 
Imorgon blir det tidig start med magträning och sen morgonpw i soluppgången. Verkar bli klart och kallt inatt så nog riktigt härlig runda då. Ska se till att iaf kunna lägga 60 min på den om jag vill (dvs inte gå ut för sent när solen redan är uppe, what's the fun in that liksom:P?). Sen blir det en tur ner till Lund för opponering följt av MRL-pass på gymmet vid halv 5 och Spinning klockan 5. Hinner nog med en pw efter middagen vid sju också ;).
 
Ska som sagt börja på mer magträning nu och kör igång med ett pass jag hittade här hos Lina.
4 olika övningar som görs i set om 10 reps 4 rundor. Ska försöka fixa det innan pwn så jag är pigg och igång och inte segar mig runt halva rundan (kan la vara lite svårstartad på dagens första pw).
 
Aja, nu blir det sängen.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0