Nu går jag in på andra andningen

Näpp det blev inte direkt i säng vid hemkomst som jag tänkt mig... men med tanke på att jag bara sov 3 timmar natten till idag, varit igång sedan 5 i morse och inte ätit speciellt mycket idag är det märkligt jag inte mår sämre/är tröttare/är mer halvdödare :P
 
Intervjun innan gick bra i alla fall men var hur trött och hungrig som helst! Hade ätit typ en banan och en drikyoggi fram till jag kom hem till affären vid kvart över fem... jikes.
 
Blev ca 60 min ljudupptagning på intervjun så vi ska transkribera hälften var. Har fixat 25 min nu men ser snart i kors så får ta resten imorgon eller söndag. Så himla nice att det (+ hämta 3 tentaböcker på bibblan imorgon) är det enda plugget jag ska göra i helgen. Annars bara ta det lugnt och ut och gå.
 
Klart, känner jag för det kanske jag tar lite tentaplugg i helgen också... är ju tenta den 17 okt och ju förr jag börjar läsa om böckerna igen, dess bättre. Blir att komplettera alla anteckningar också till den 15e, skriva ut dem och ha att gå igenom den 16e. Preperation is the key :)!


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0