Nysning på g.. :(

*snor snor* kan man sammanfatta min morgon på. också meningen "hade jag inte feber i morse så lär jag ha det ikväll..." känns också ganska passande.
 
nåväl, nu är jag nere på skolan i alla fall. sov skitkasst inatt men sov som en stock på tåget ner. just nu längtar jag bara tills dagens föreläsning är över och jag kan åka hem igen.
 
egentligen är det lite knas. man ska sova mycket när man är förkyld (har jag hört) men det är ju då som man sover sämst. jag hade grymt svårt att somna igårkväll och att lägga mig och sova när jag kommer hem är nog inte tal om. alla andningsproblem man får som förkyld-och-täppt-i-näsan är inte ultimat för en eftermiddag i sängen :(


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0