Oboy som avslutning på en reedit grym dag!

Snacka om att det har varit en helt okej dag idag alltså :)
 
För det första har det blivit väldigt mycket träning och sånt är ju alltid trevligt. Passade dessutom på att väga mig när jag var uppe i huset och har lyckats gå ner 1,3 kg sedan i söndags morse :). Snacka om att jag är nöjd. Det känns verkligen som jag äntligen prickat både träning och mat nu så gäller att hålla i det här så kan det gå riktigt bra i framtiden.
 
Var inne på mrl och spinning ikväll och det var med riktigt kul. Lyckades bränna hela 1630 kalorier idag!! Åt bara 1715 så tror jag kan unnan mig ett glas oboy innan läggdags ;). Som belöning en dag då man varit så in i helskottas bra bara :)
 
Imorgon blir det start med magträningen igen, sen en pw. Ska inte gå ut lika tidigt som idag tror jag för det skulle vara nermot minusgrader tidigt imorgon... Får blir ut vid 8-tiden och 60 min pw. Sen en pw vid lunch också och så 55 min spinning på kvällen. Lär bli mycket bränt imorgon också:)!


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0