Såhär trött var det länge sedan jag... *snark*

Jag är så trött. Så förbaskat trött!
 
Igår var jag hemma från skolan för att krya på mig från förkylningen, fick feber på eftermiddagen och vilade mellan 14-16. Sedan var det kört. Jag somnade vid 2 inatt och var tvungen att gå upp klockan 5 för att hinna till 8-föreläsningen. 3 timmars sömn följt av på plats i Lund mellan 8-16. Det är inte att rekommendera kan jag säga... För lite sömn skapar illamående och jag kan knappt vänta tills jag får åka hem, däcka och sova hela lördagen sen.
 
Jag är tydligen för ovan vid att sova mitt på dagen numera. I våras och somras kunde jag göra det. Nuförtiden, tja jag mår bättre men håller ett högt tempo med skola och träning (resorna till och från Lund tar ju sin lilla tid) så jag tränar/pluggar mig helt enkelt förbi min middagslur. Vilket innebär att då jag gick och lade mig vid 22.30 igår hade 2 timmars sömn i kroppen mellan 2-4 på em. Dumt beslut.
 
Nu: hm, har den inbokade intervjun om 3,5 timme. Får börja gå dit om ca 3 timmar. 3 timmar som jag ska hålla mig vaken... hm, lycka till.
 
På intervjun går jag troligen mest på adrenalin men på tåget...ojoj, ska nog åka med hela vägen mot Kristianstad (60 min ist. 30 min) för jag lär behöva direkt akut sömn.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0